
تابستان ۱۴۰۴ خب باید بگم امسال تابستون نداشتیم.رسما وسط جهنم بپدیم.جنگ ما و اسراییل بعد ۱۲ روز ، با آتش بس تموم شد و هر روز منتظریم یا ما اونا رو بزنیم یا اوناذما رو.کلی ادم و ساختمون و تتسیسات پایه ای خراب شد.الانم که پا در هواییم.حسام رو نگفتم، یکشنه ۲۹ تیر من تو بو علی مریض می دیدم که حسن زنگ زد و با یه حال اشفته خبر فوت حسام رو داد، پاش لیز خورده بود و افتاده بود تو چااه اسانسور.دیکه ما شبونه راه افتادیم رفتیم کرمان و اونجا بعد مراسم خاکسپاری پنجشنبه برگشتیم تبرژز و مراسمشو جمعه تو تبریز گرف...
ادامه مطلب
اوه اوه چه خبره،قبلنا سعي مي كردم ماهي يه بار اينجا سر بزنم ولي الان نمي دونم چرا اين مدت اصلا يادم نبود بيام سر بزنم...
ادامه مطلب