
سلام سلام از اولین ماه قرن جدید،امروز ۲۰ فروردینه،تعطیلات عید رو گذروندیم ،دو بتر رفتیم سرعین و هیچ کدوم رو نتونستیم بریم اسکی،دفعه اول که پیست بسته بود و دور دوم هم برف امون نداد،خلاصه همه تعطیلات به خور و خواب گذاشت،خدا رو شکر چاق نشدم،بچه ها هم خوبناز اول سال هم سیما خانوم پیغام داد که از سال جدید نمیاد امروز یه کارگر جدید اومد که خوب بوددوشنبه هم شبنم عصر میاد خونمون ،از المان اومده بود و به محض رسبدن بهم زنگ زداز ۱۴ فروردین هم ماه رمصون شذوع شده،دیگه موضوع خاصی یادم نمیاد بخوانید...
ادامه مطلب