
سلام علیکمدیگه سال ۱۴۰۰ داره روزای اخرشو می گذرونه و دیگه روزای اخر قرن دارن می رسن،هفته بعد یکشنبه سال نو تحویل میشه و وارد قرن جدید و سال جدید میشیم،تو سالی که گذشت اگه از اولش بگم عید رو که نیما اینا اومدن و بعد تعطیلات خرداد ما با الی اینا رفتیم ماسال ،بد نبود و خوش گذشت و بعدش هم اومدیم و تو خونه بودیم تابستون کرونا پیک وحشتناکی زد و امار فوتیای روزانه بالای ۷۰۰ نفر شد و بودیم تا کمی خلوت شد و دی ماه چند روز رفتیم استانبول و برگشتیم با کلی اعصاب خوردی،این امار مسافرتمون،از ۱۴ خرداد تا اخرای...
ادامه مطلب