
سلام علیکم،امروز ۱۷ بهمن،۱۸مین سالگرد ازدواج ماست،اصلا باورم نمیسه ۱۸ سال گذشته،با همه خوبیا و بدیاش،متاسفانه نمی تونم بگم راضیم و یا ناراضی،دوست داشتم بگم اگه بر می گشتم به اون روز بتزم همین کارو می کردم،ولی شک دارم،البته فقط به خاطر ازدواجم نیست،کلا دوست دارم برگردم به سالهای ۸۰ تا ۸۵ و کلی اشتباه که الان درکشون می کنم رو اصلاح کنم،ولی چه کنم که امکانش نیست،یکی از واجبترین کارایی که باید بکنم اینه که اینبار انتخاب رشته تخصصیمو با دقت بیشتر انجام می دم و یکم نظر اطرافیانمو گوش می دمحال این روزا...
ادامه مطلب