شب نوشتها

متن مرتبط با «٢٨روزگي» در سایت شب نوشتها نوشته شده است

٢٨روزگي

  • نیلوبلاگ

    خب سلام عليكم،الان ساعت ٥صبحه و ما بعد يك ساعت شير خوردن هنوز بيداريم و من كه ديدم اثري از خواب تو چشاي شازده پسر نيست گفتم يه سر به وبلاگم بزنم.از اون دفعه كه گفتم شازدمون زير دستگاه بود و سه روز زير فتو تراپي بود ولي هر دفعه كه مي برديم پوستي اندارزه مي گرفتن بيليروبينش رو همچنان بالا بود كه خوني هم چك كرديم اونم بالا بود و يه كم نگران شديم ولي خوشبختانه از چند تا اطفال كه پرسيدم گفتن مساله اي نيست و تو سن هاي بالاي ده روز زير ١٢ خطري نداره كه خوشبختانه مال ما هم هميشه زير ١٢ بود.از اون موقع ه...

    ادامه مطلب